6 Nisan 2010 Salı

yan odaya kıl oluyorum..

ya ben yan odayı bombalıcam ya da beni uğraştırmadan sen al şu sürtüklerin canını.nedir bu çektiğim bastıbacak ve ekürisinden!karılar ne banyo saati biliyor ne müzik saati!ne bok yaparsan yap arkadaş, hatta odana erkek at fantezi yap ama gecenin 3ünde banyoya girip son ses Belki Üstümüzden Bir Kuş Geçerrr diye bağrınıp şarkı söylenmez ki!dozer geçsin senin üstünden altından çıkama asfalta yapış kaltak!hayır zaman ayarları cidden yok bunların sabahın köründe (örnek 7.30-8.00) Here Comes To Rain Again açılıp koridor inletilmez ki tamam hadi açtın bari o sikko sesinle şarkıya duyduğum saygıyı yok etme aptal!
ben bi kere taktım ya bu iki dingile agızlarıyla kuş tutsalar umrum olmaz.kılım lan bildiğin!
ah şimdide banyoda çıkan eküriler saçlarını kurutuyor şarkı eşliğinde.ulan yaptıkları herşeyde aynı ha!''hadi banyo yapalımlımlım'' '' hadi saçımızı kurutalımlım'' '' hadi şarkı söyliyelimlim'' vala şüphelenmiyor değilim kimbilir başka ne boklar yiyorlar.
hayır bide birini tanıyorum götten bacak bişi böle.şebonun ankara şubesi sanki salak.tip mip aynı gibi,ama bizimki şebonun bi ton yandan yemişi.belki diğeriyle de tuvalette filan selamlaşıyorum tanımıyorum ki hatunu.ama o götte bacakla birbirimizi görünce götümüzü dönüyoruz hıh.
bi gece cidden banyonun ışığını kapayıp kaçıcam bakalım o zaman da üstlerinden börtü böcek geçecek mi??
bunlara sinir olmamın asıl nedeni ota boka duvara vuran insan modelleri olmaları.ona rağmen yaptıklarına bak hasbaların!
ay ben birine takınca takıyorum.şu karılar için milyonlarca katliam planı hazırlayabilirim sanırım.
ben birine gıcık olursam gaddar oluyorum arkadaş..
03.50 uykumun .... koydun 11/3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder