27 Nisan 2010 Salı

müsait bi yerde inmez olaydım..

millet deliye ben gerçekten akıllıya hasretim bunu son zamanlarda daha iyi anlıyorum.hele ki bugün yaşadığım olay bu acı gerçeği suratıma bi tokat gibi çarptı.
sabahın köründe bindik dolmuşa staj yerimize gidiyoruz şevkle!? antropoz bi şoföre denk geldik.aksi gibi tam arkasında oturuyoruz.arkadan para gönderenler filan oluyor her seferinde adama parayı uzatıyoruz almıyor dürtüyoruz vuruyoruz kardeşşş şeklinde bağırıyoruz amcam bizi rötarlı duyuyor.tabi onun dünyasına varana kadar baya bi yol katediyor bizim cümleler idrak olayı yerlerde amcamın..
yol da yol anasını satayım git git bitmiyor..bide öyle sürüyor ki dolmuşu bir sağa bir sola sallanıyoruz içinde..ağzından küfür düşmüyor amcamın kırmızı ışıkta duruyor öndeki adama söyleniyor,trafik tıkanıyor karşı şeritten gelen adama sarıyor..bildiğin deli katıksız hemde..bi yandan da millete polis var oturun yere şeklinde komutlar veriyor bı oturtuyor bı kaldırıyor milleti. umru değil dolduruyor dolmuşu tıka basa bide ınsanları 'oturun' ' haa şimdi geçtik kalkın abılerım ' şeklinde deve cüce misali oturtup kaldırıyor.millet anladı amcamın arıza oldugunu kimse sesini çıkarmıyor..bizde adam nasılsa duymuyor modunda tam arkasında eni konu dedikodu çeviriyoruz.'yok amcam antropoza erken yaşta girmiş yok karısı dün gece vermemiş bununda zoruna gitmiş' şeklinde verip veriştiriyoruz adama arkadan arkadan..sağır ya duymuyor ya ee bızımde ağzımız torba değil büzülmüyor ya eğlence çıktı dalgamızı geçıyoruz sabah sabah.. bılmıyoruz kı bız eglence olucaz dolmusu terk ederken..
az gıttık uz gıttık dere tepe düz gitti derken en sonunda geldık kreş civarlarına. bı adam ındı arkadas, ınelım olmadı burda, dedı. ben mal atladım yok yürümeyelım ya bıraz daha ılerde ınelım dedım.ulan mal ın işte adam delı babanın arabası sandın dımı? nese adam ındı bıraz gıttık.ben dedim müsaıt bı yerde inelim.anaaa demez olsaydım keşke amcam başladı söylenmeye'yok bide adres verseydin tam önünde dursaydım' yok kapının önüne kadar bıraksaydım' babanın arabası mı bu!' az önce durduk ya inseydinn! .. ulan adam başladı söylenmeye bende ilk basta anlamadım dısardan bırıne mı dıyor seklınde bakınıyorum.baktım arkadas isabet olurdu ah keşke öle yapsaydın diye söylenıyor anladım kı amcam bıze çemkiriyor.!!
'aa aa deli mi nee!' diyip indiğimi hatrlıyorum en son.ulan sorulcak soru mu bu sence neee!delinin allahı yanı adam..
anladım ki deliler beni seviyor itinayla hepsini yamacıma yamacıma çekiyorum.ha bide arkasından çevirdiğimiz dalgayı duyma ihtımalı var onun için amcam bize patladı.ama onları duymus olsaydı muhtemelen beni inerken kapıya sıkıştırır yoluna öle devam ederdi.bnmde kol bacak sallanır amcam da salyalarını akıt akıta nihahah al sana antropozzz al sanaa şeklinde bağrınırdı..
en azından ben böle bişi beklerdim amcadan..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder