16 Şubat 2014 Pazar

I'm back bitchzzz!!!

' Sen hayatımda gördüğüm en amaçsız,sorumsuz ama bi o kadar da sorunlu bencil herifin tekisin ama bütün bunlara rağmen seni çok seviyorum' diyen birinin ne kadar romantik olduğu tartışılır.O zamanlar hayatımın erkeği dediği birini, yerden yere vurup, ağzına sıçtıktan sonra aşkını ilan etmek hangi akla yatar bilinmez ama ben hiç bir zaman dağarcığında ve dilinde duygulu kelimeler barındıranlardan olmadım.olamadım.Sevgimle nefretim hep doğru orantıda oldu.Ne kadar çok sevdiysem bi o kadar da nefret ettim.her şeyden.herkesten.

Güçlüye olan özlemimden mi yoksa güçlü görünmeye olan zaafımdan mıdır bilinmez seni seviyorumları  içimden söyledim yeri geldiğinde.Belki haykırıp, ayaklarına kapanmam, gitme diyip, pişmanlığımı göstermem gerekiyordu onlara göre.Olması gereken sanırım buydu ademoğulları havva kızlarının gözlerinde.Ama ben tüm süslü kelimelerimi içimde büyütüp tek hamlede öldürmeyi seçtim.Pişmanlığımı,nefretimi,sevgimi,aşkımı aklınıza gelebilecek tüm duygu durumlarını suskunluğuma gömdüm.

İnsan ilişkilerindeki o ince ipek bağı tam kopacağına yakın ben kestim.Keserken de ne pişmanlık ne aşk ne sevgi geldi aklıma..Hiç kimseye gitme ya da git demedim.Veda zamanlarını daha gelmeden bildim.

Heyecanım içimde çılgın bi dansçıyken karşımdakine hep sakin durdum.Duvar oldum.Ne mutluluğum ne hüznüm yüzümden okundu.Okutmadım.Yapmak istememekten ziyade kendileri anlasınlar istedim.

Ben tek kelime etmeden, 29 harfin birini bile kullanmadan bi ademoğlu da beni anlasın istedim.Umursamaz değildim.Kolayına kaçıp görmezden geldim.Onlar anlamadığımı düşündükçe ben onları daha çok anladım, daha çok susup anlaşılmayı bekledim.Bilmiyorum belkide sustukça konuşan birini buldum içimde o sustukça ben dinledim.

İşte böyle sayın son giden belki bunların hepsini,bu satırların her bir harfini sana susarak anlatmak istedim.Ben sustukça sen anla istedim ama yine olmadı:)

Sesinin,teninin tek bir hareketinin beni heyecanlandırdığını, gidince üzüldüğümü, hatalarım olduğunu bil istedim ama olmadı.Sustukça kaybettiklerime bi parçamı daha ekleyip seninle gönderdim.Ağır gelirse uygun bi yere atarsın:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder