10 Mayıs 2010 Pazartesi

duygusal bi kedim vardı gitti arkadaşıma aşık oldu..

bugün bobiyi aldım karşıma.bak bobi dedim bu evde son gecen iyice tırmala koltukların kenarlarını,iyice sıç halının tam ortasına,iyice yol kollarımızı.iyi bak şu bahçeye burayı özliyeceksin.belki diğer kedim biber ve sokağın asi beyaz kedisi olmasaydı daha mutlu olacaktın burda; ama hayat böle zorluklarla dolu bobi dedim her yerde çıkar bunlar karşına..hüzünlendik ikimizde. sora acıklı acıklı baktı bana.seni sordu..
dedim ki ona bak bobi o seni hiç sevmedi kucağına alıp o güzel tüylerini okşamak hiç içinden gelmedi.o hiç senin olmadı hatta şimdi başkasıyla birlikte ama kimseye söleme dedim.birden sana olan aşkı nefrete dönüştü.gözlerinden anladım.üstüne varmadım.bigün gelip intikam alacağını söyledi senden , seni kendine aşık edip kıçına tekmeyi basıcakmış.üzülme bobi dedim aşk meşk olayı bunlar . alayı aynı değmez o tatlı canını sıkmaya.yinede kıyamadı sana.aşık lan tabi nasıl kıyabilir sana!
dedi artık benim gitme zamanım çok gördüm geçirdim buralarda.bak bobi dedim burası artık senin de evin,bu koltuk senın de koltugun, bu halıda senın al dedim çok sevdıysen al götur bizi anar üstüne sıçarsın.
gözleri doldu birden.çok iyilik yapmıştım ona.sarıldık ağlaştık iki.hiç gitmesini istemiyordum ama misafırdı sonucta yerı yurdu baska diyarlardı.
sana son bi cümlesi vardı iletmemi istedi.kimse onu benim kadar sevemez dedi.biliyorum bobi biliyorum dedim.hayat böyledir seversen sikilirsin sikersen sevilirsin tarzı felsefik zırvalıklara girmek istemedim yaşı küçüktü bizim bobinin muhtemelen ne dediğimi anlamazdı.erken atıldı ask mesk olaylarına tabii.. yüzüme baktı .vakti geldiğinde ne demek istediğimi çok iyi anlıyacaktı..
13.09.09
(bobinin meriç aşkı)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder